محلے والے لڑكوں كا كھىل كے لىے مسجد كى بجلى استعمال كرنا

محلے والے لڑكوں كا كھىل كے لىے مسجد كى بجلى استعمال كرنا

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ مسجد کے ساتھ متصل خالی پلاٹ میں محلے کے نوجوان رات بیڈ منٹن کھیلتے ہیں، جب کہ بلب جلانے کے لئے بجلی انہوں نے مسجد سے لی ہے، جب امام صاحب نے انہیں منع کیا، تو انہوں نے کہا کہ ہم اس کے ماہانہ پیسے آٹھ سو یا نو سو روپےدیں گے، کیا یہ جائز ہے؟

جواب

صورت مسئولہ میں محلے کے ان لڑکوں کا مسجدکی بجلی استعمال کرنا جائز نہیں ہے اور انتظامیہ کا اس کی اجازت دینا بھی جائز نہیں ہے، اس لیے کہ یہ امانت ہے، لہذا ناحق تصرف کی صورت میں ضمان لازم آئے گا۔
لما في الفتاوي العالمكيرية:
’’إن أراد إنسان أن يدرس الكتاب بسراج المسجد إن كان سراج المسجد موضوعًا في المسجد للصلاة قيل لا بأس به، وإن كان موضوعًا في المسجد لا للصلاة بأن فرغ القوم من صلاتهم وذهبوا إلى بيوتهم، وبقي السراج في المسجد، قالوا لا بأس بأن يدرس به إلى ثلث الليل وفيما زاد على الثلث لا يكون له حق التدريس، كذا في فتاوي قاضيخان‘‘. (كتاب الوقف، الباب الحادى عشر في المسجد وما يتعلق به: 459/2: ماجدية)
وفيها أيضا:
’’متولى المسجد ليس له أن يحمل سراج المسجد إلى بيته، وله أن يحمله من البيت إلى المسجد، كذا في فتاوى قاضيخان‘‘. (الفصل الثاني: في الوقف على المسجد وتصرف القيم: 459/2: ماجدية)
وفي الدر المختار:
’’فإن وقفها على مستحقي وقفه لم يجز نقلها وإن على طلبة العلم وجعل مقرها في خزانتة التي في مكان كذا غفي جواز النقل تردد بخصر‘‘.(كتاب الوقف: 561/6، مكتبة، رشيدية)
وفي البحر الرائق:
’’وليس للمتولى إيداع مال الوقف والمسجد إلا ممن في عياله، لا إقراضه، فلو أقرضه ضمن، وكذا المستقرض‘‘.(كتاب الوقف: 401/5، مكتبة: رشيدية).فقط.واللہ تعالیٰ اعلم بالصواب.
دارالافتاء جامعہ فاروقیہ کراچی
فتویٰ نمبر:177/102