حالت احرام مىں ٹوتھ پیسٹ استعمال كرنے كا حكم

حالت احرام مىں ٹوتھ پیسٹ استعمال كرنے كا حكم

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیانِ کرام درج ذیل  مسئلہ کے بارے میں کہ حالت احرام مىں ٹوتھ پىسٹ  كا استعمال کرناکیسا ہے؟اس لیے کہ  بعض حضرات کہتے ہیں :چوں کہ اجزاء خوشبو پر غالب ہوتے ہیں، اس لیے جائز ہے لیکن نہ کرنا اور بچنا  اولٰی ہے۔

اور بعض حضرات ٹوتھ پیسٹ کرنے کو ناجائز کہتے ہیں۔ ہر سال حج میں حاجیوں کو یہ مسئلہ پیش آتا ہے ۔ برائے مہربانی شریعت کی روشنی میں رہنمائی فرمائیں۔

جواب

اگر ٹوتھ پیسٹ میں خوشبو دار چیز ڈالی گئی ہو اور وہ پکی ہوئی نہ ہو اور مقدار کے اعتبار سے خوشبودار چیز مغلوب ہو، (یعنی کم ہو) تو ایسا ٹوتھ پیسٹ احرام کی حالت میں استعمال کرنا مکروہ ہوگا مگر صدقہ واجب نہ ہوگا، اور اگر ٹوتھ پیسٹ میں خوشبودار چیز غالب ہو تو چوں کہ ٹوتھ پیسٹ پورے منہ یا اکثر حصہ میں لگ جائے گا، لہذا دم واجب ہو گا، بہتر یہ ہے کہ احرام کی حالت میں مسواک ہی استعمال کرے ٹوتھ پیسٹ استعمال نہ کرے اس سے سنت بھی  ادا نہ ہوگی، اس لئے مسواک کو اختیار کرنا چاہیے۔

لما في إرشاد الساري:
’’(لو أكل طيبا كثير او هو) أي الأكل الكثير (أن يلتصق) أي يلتزق (بأكثر فمه) أي على ما قاله غير واحد من المشائخ (يجب الدم أي عند أبي حنيفة (وإن كان) أي المأكول أو المشروب (قليلا بأن لم يلتصق بأكثر فمه) أي بأن كان من الأكثر (فعليه الصدقة) أي عنده وأما عند أبي يوسف ومحمد لا يجب شئ بأكل الطيب قل أو كثر. ثم ظاهر المذهب أن الماد من الصدقة نصف صاع وقال في المجمع: وفي قلبه صدقة بقدره... (هذا) ما ذكرناه كله (إذا أكله) أي الطيب (كما هو) أي من غير خلط وطبخ له (أما أذا خلطه بطعام قد طبخ) كالزعفران والأفاويه من الدارصين وغيره (فلا شئ عليه) إتفاقا (سواء مسته النار أو لا.... وسواء يوجو ريحه أولا)‘‘.(فصل في أكل الطيب وشربه: 349، 348،دار الكتب العلمية)
وفي غنية الناسك:
”فلو أكل طيبا كثيرا أن يلتصق بأكثر فمه يجب الدم وإن كان قليلا بأن لم يلتصق بأكثر فمه فعليه الصدقة، هذا إذا أكله كما هو من غير خلط أو طبخ فلو جعله في الطعام وطبخه فلا بأس بأكله لأنه خرج من حكم الطيب، وصار طعاما وكذلك كل ما غيرته النار من الطيب، فلا بأس بأكله ولو كان ريح الطيب منه... وفي الفتح. كالزعفران والأفاويه من الزنجبل والدر صين يجبعل في الطعام فلا شئ عليه فعن ابن عمر رضي الله عنهما أنه كان يأكل السكباج الأصفر وهو محرم، وإن لم يطبخ، بل خلطه بما يؤكل بلا طبخ، كالملح وغيره فان كانت رائحته موجودة كره ولا شئ عليه إذا اكان مغلوبا فإنه كالمستهلك، أما إذا كان غالبا فهو كالزعفران الخالص، فيجب الجزاء وإن لم تظهر رائحته‘‘. (مطلب في أكل الطيب وشربه: 246،إدارة القران).فقط.واللہ تعالیٰ اعلم بالصواب.

فتویٰ نمبر:173/269

دارالافتاء جامعہ فاروقیہ کراچی