شب براءت میں حلوہ ،یا چاول پکا کر تقسیم کرنے کا حکم

Darul Ifta

شب براءت میں حلوہ ،یا چاول پکا کر تقسیم کرنے کا حکم

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیانِ کرام مندرجہ ذیل  مسئلہ کے بارے میں کہ پندرہ شعبان کے دن ،یا رات کو حلوہ ، یا چاول پکانے اور تقسیم کرنے کا اہتمام کرنا شرعا کیسا ہے؟ رہنمائی فرمائیں۔

جواب

احادیث مبارکہ میں صدقہ کرنے کی فضیلت وارد ہوئی ہے،لیکن اس کےلیے کیفیات اور اوقات کی تخصیص کرلینا اور اس کو پندرہویں شعبان کے دن ،یا رات کے ساتھ خاص کرنا اور اس دن ،یا رات میں ہی اس کا اہتمام کرنا شرعا جائز نہیں ہے۔

لمافي سنن ابن ماجة:

عن سعيد بن يسار أنه سمع أبا هريرة يقول:قال رسول الله صلى الله عليه و سلم ( ما تصدق أحد بصدقة من طيب ولا يقبل الله إلا الطيب إلا أخذها الرحمن بيمينه وإن كانت تمرة . فتربوا في كف الرحمن حتى تكون أعظم من الجبل . ويربيها له كما يربي أحدكم فلوه أو فصيله) (كتاب الزكاة،باب فضل الصدقة،رقم الحديث:1842،ط:دارالسلام)

وفي السعاية:

قال الطيبي في حاشية المشكوة فيه أن من أصرعلى أمرمندوب وجعله عزما ولم يعمل بالرخصة فقدأصاب منه الشيطان من الإضلال فكيف من أصرعلى البدعة أو منكر ........ والأمر إذا دار بين الكراهة والإباحة ينبغي الإفتاء، بالمنع لأن دفع مضرة أولى من جلب منفعة .... وقد مر أن الإصرار على المندوب يبلغه إلى حد الكراهة .(كتاب الصلاة،باب صفة الصلاة،2/263،265، ط:سهيل).فقط واللہ اعلم بالصواب

دارالافتاء جامعہ فاروقیہ کراچی

فتویٰ نمبر : 178/100،102

footer