روضہ اطہر پر پیش کیا جانے والاسلام حضور ﷺ خود سنتے ہیں

روضہ اطہر پر پیش کیا جانے والاسلام حضور ﷺ خود سنتے ہیں

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیانِ کرام ان مسائل کے بارے میں: ۱۔ اگر کوئی شخص نبی کریم ﷺ کے روضہ اطہر کے پاس ” السلام علیک یارسول اللہ ” کے الفاظ کہے تو کیا نہیں کریم ﷺ یہ الفاظ سنتے ہیں یا نہیں ؟ اور آپ ﷺ جواب دیتے ہیں یا نہیں؟  ۲۔ اگر کوئی شخص درود شریف پڑھتا ہے، تو فرشتہ کے ذریعے یہ درود آپ کو پہنچایا جاتا ہے یا نہیں ؟۔

جواب

۱۔نبی کریم ﷺ کے روضہ اطہر کے پاس ” السلام علیک یارسول اللہ ” کے الفاظ کہنے سے ، نبی کریم ﷺ یہ الفاظ سنتے بھی ہیں اور جواب بھی دیتے ہیں۔

۲۔ اگر کوئی شخص درود پڑھتا ہے، تو فرشتہ کے ذریعے یہ درود آپ ﷺ کو پہنچایا جاتا ہے۔

عن أبی ھریرۃ قال قال: عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: " من صلى علي عند قبري سمعته، ومن صلى علي نائيا أبلغته".(شعب الإيمان: رقم الحديث: 1481، 140/3، ط: مكتبة الرشد)

"ومن صلى علي عند قبري سمعته" : أي [سمعا] حقيقيا بلا واسطة، قال الطيبي: هذا لا ينافي ما تقدم من النهي عن الاعتياد الدافع عن الحشمة، ولا شك أن الصلاة في الحضور أفضل من الغيبة. انتهى، لأن الغالب حضور القلب عند الحضرة والغفلة عند الغيبة، (" ومن صلى علي نائيا ") ، أي: من بعيد كما في رواية: أي بعيدا عن قبري (" أبلغته ") : وفي نسخة صحيحة: بلغته من التبليغ، أي: أعلمته كما في رواية".(مرقاۃ المفاتیح: 749/2، ط: دار الفكر)

"ثم يقول: السلام عليك يا نبي الله ورحمة الله وبركاته أشهد أنك رسول الله قد بلغت الرسالة وأديت الأمانة ونصحت الأمة وجاهدت في أمر الله حتى قبض روحك حميدا محمودا فجزاك الله عن صغيرنا وكبيرنا خير الجزاء۔۔۔۔۔۔ويبلغه سلام من أوصاه فيقول: السلام عليك يا رسول الله من فلان بن فلان يستشفع بك إلى ربك فاشفع له ولجميع المسلمين".(الھندیۃ: 265/1، ط: دار الفکر).فقط واللہ اعلم بالصواب

دارالافتاء جامعہ فاروقیہ کراچی

فتویٰ نمبر : 176/124،126