آمدنی پر زکوٰۃ کے وجوب کا حکم

Darul Ifta mix

آمدنی پر زکوٰۃ کے وجوب کا حکم

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیانِ کرام مندرجہ ذیل  مسئلہ کے بارے میں کہ میں نےاپنےدوست کوکچھ رقم کاروبارمیں لگانےکےلیےدی ہے،اوروہ اس پرمجھےدوچارہزارروپےنفع دیتاہے،کیااس رقم کی زکوۃ اداکرنامجھ پرلازم ہے یانہیں؟برائےمہربانی شریعت کی روشنی میں جواب عنایت فرمائیں۔

جواب

جس طرح آپ پراپنےسرمایہ کی زکوٰۃاداکرناواجب ہے،اسی طرح آپ کےسرمایہ کی بدولت آپ کوجونفع (دو یاچارہزارروپے)ملےگا،اس کی زکوٰۃ اداکرنابھی آپ کےذمہ واجب ہے،بشرطیکہ نفع میں ملنےوالی رقم جمع ہو،خرچ نہ ہوئی ہو،ورنہ اگرنفع کی رقم خرچ ہوگئی تواس رقم   پرزکوٰۃ لازم نہیں ہوگی۔

لمافي "حاشية ابن عابدين":

"والمستفاد في أثناء الحول يضم إلى نصاب من جنسه؛ويدل على ذلك أنه في البدائع قسم الدين إلى ثلاثة، ثم ذكر أنه لا زكاة في المقبوض عند الإمام ما لم يكن أربعين درهما، ثم قال: وقال الكرخي:إن هذا إذا لم يكن له مال سوى الدين وإلا فما قبض منه فهو بمنزلة المستفاد فيضم إلى ما عنده".(كتاب الزكاة، مطلب: في وجوب الزكاة في دين المرصد:2/284،283،ط:رشيدية)

وفي "بدائع الصنائع":

"جملة الكلام في المستفاد أنه لا يخلو:إما إن كان مستفادا في الحول، وإما إن كان مستفادا بعد الحول،والمستفاد في الحول لا يخلو:إما إن كان من جنس الأصل،وإما إن كان من خلاف جنسه.... وإن كان من جنسه،فأما إن كان متفرعا من الأصل،أو حاصلا بسببه كالولد والربح.... فإن كان متفرعا من الأصل، أو حاصلا بسببه،يضم إلى الأصل،ويزكي بحول الأصل بالإجماع".(كتاب الزكاة،فصل في الشرائط التي ترجع إلى المال:2/398،397، ط:رشيدية).فقط واللہ اعلم بالصواب

دارالافتاء جامعہ فاروقیہ کراچی

فتوی نمبر: 175/165،167